Головна » 2011 » Сентябрь » 22
   Предметом аналізу є урок як ціле. Такий аналіз можуть робити всі його учасники-суб'єкти: учитель, учні, присутні на уроці педагоги і т.д. Вони можуть це робити письмово або усно, окремо або за групами, відразу після уроку або через деякий час. Цілі аналізу можуть задаватися зовнішніми рамками або самостійно формулюватися кожним суб'єктом уроку. Наприклад, аналізу піддається відповідність змісту уроку його цілям, концепції вчителя або програмі школи. Або аналізується комунікативна складова уроку. При будь-якому напрямку аналізу відбувається виявлення методичних, дидактичних та інших особливостей уроку, що визначають його призначення, роль і результативність в навчальному процесі. Аналіз проводиться на основі тієї чи іншої педагогічної позиції (к ... Читать дальше »

Просмотров: 9104 | Добавил: Аня | Дата: 22.09.2011